Jak to funguje?

1. Krok

Jednoduše si zvolíte nabídku, která Vám nejvíce vyhovuje, vyplníte vaše kontaktní údaje příp. doplníte svůj dotaz a odešlete nám poptávku. My Vás budeme v nejkratší možném pracovním čase telefonicky kontaktovat a rádi Vám vysvětlíme náš proces a Vaše případné otázky.

2. Krok

Dodáváte podklady ke schválení operativního leasingu, na jejichž základě ověřujeme Vaši bonitu. Schvalujeme obratem, nejpozději do dalšího pracovního dne.
Podklady se liší dle typu subjektu, který nájem vozu poptává:

Fyzická osoba podnikatel:
- OP+ŘP
- Podklady o Vašich příjmech (např. daňové přiznání, výpisy z účtů apod.)
 
Právnická osoba:
- Název firmy, sídlo, IČ, plátce/neplátce DPH, DIČ, OP+ŘP osoby oprávněné jednat za společnost
- Podklady o příjmech firmy (např. finanční výkazy za poslední uzavřené období i za to otevřené, výpisy z účtů apod.)
 
Fyzická osoba nepodnikatel:
- OP+ŘP
- Podklady o Vašich příjmech (např. výpisy z účtů apod.)
 
Bude-li to pro schválení Vaší poptávky potřebné, je možné, že Vás požádáme o následné zaslání dalších podkladů.
 
​3. Krok
 

V případě schválení Vás o tom budeme samozřejmě informovat. Následně Vám elektronicky zašleme smluvní dokumentaci + výzvu na úhradu vratné kauce v minimální výši 2 měsíčních splátek (dle podmínek scoringu a na typu vozidla). V tuto chvíli je to čistě na Vás. V klidu si všechny body smlouvy projděte a pokud Vám bude něco nejasné, nebojte se nás zeptat.

 ​4. Krok
 

Jakmile Vám bude vše jasné, stačí zaslanou smlouvu dle přiloženého návodu elektronicky podepsat. Po podpisu smlouvy a úhradě vratné kauce vyřídíme Váš obchodní případ dle předchozí domluvy. Je-li vůz skladem je termín předání vozu 10-15 pracovních dnů (záleží na dané značce vozidla) příp. dle naší předchozí domluvy. 

U služby SMART Vám vozidlo předáváme na našich pobočkách: 

  • Osobní odběr na pobočce - Ostrava - zdarma
  • Osobní odběr na pobočce - Praha - zdarma

 
U služby PREMIUM Vám vozidlo v ceně splátky přistavíme dle domluveného místa (Praha a okolí).

  

Časté dotazy

Jaké jsou výhody operativního leasingu

  • operativní leasing je středně až dlouhodobý pronájem vozu. Jedná se tedy o službu, a nikoliv pořízení vozu
  • je předem jasně daná délka smlouvy
  • vozidlo je hned při jeho převzetí kompletně pojištěné
  • náklady na nájem se mohou ihned dát do nákladů firmy
  • po skončení nájmu vůz vrátíte a nemusíte se starat o jeho případný další prodej. Dále je na Vás, zda si další vůz vezmete.

 

Jaké jsou výhody operativního leasingu u nás

  • díky délce pronájmu 6-12 měsíců mohou naši klienti stále jezdit v novém vozu a nemusí se starat o servisní zásahy a nečekané náklady spojené s opotřebením vozidla při jeho dlouhodobém využívání (např. výměna brzdových destiček, tlumičů, spojky, výměna baterie apod.)
  • zároveň mohou naši klienti flexibilně reagovat na své případné měnící se potřeby mobility dle životní situace

 

Jaký je rozdíl mezi službami SMART a PREMIUM

Služba SMART je chytrým řešením mobility, která je určena pro klienty, kteří používají vozidlo běžným způsobem, s nejobvyklejším nájezdem do 25.000 km/rok a preferují nejlepší poměr ceny a služeb. V ceně splátky je již započítána servisní prohlídka, pakliže na ní nastane čas či nájezd kilometrů v rámci smluvního nájezdu. Délka smluvního vztahu je předem daná bez možnosti předčasného ukončení.
Služba SMART je určena pro modely vozidel tzv. mainstreamových značek jako jsou např. značky Toyota a KIA.

Služba PREMIUM, jak již název napovídá, je VIP služba obsluhy klientů, pro které čas jsou peníze a nechtějí být ani omezováni nájezdem vozidla. Vybrané vozidlo Vám přivezeme na předem domluvené místo, stejně tak si ho pak i vyzvedneme. Nastane-li potřeba servisního zásahu (např. nehoda, pravidelný servis či záruční oprava, přezutí na sezónní pneumatiky atd), přistavíme Vám náhradní vozidlo a o servisní zásah se postaráme a vozidlo po servise opět vrátíme a to vše v základní ceně měsíčního nájmu bez dalších dodatečných plateb. Nájemní smlouva se uzavírá na dané období, avšak je možné jí předčasně ukončit s výpovědní lhůtou 14 dní. V tomto případě Vás však budeme muset požádat o kompenzaci ve výši jednoho měsíčního nájmu na částečné krytí vyvstalých nákladů.
Služba PREMIUM je dostupná pro modely luxusních značek v naší nabídce, jako jsou např. značky BMW, Mini, Mercedes, Audi, Lexus či Volvo a to v Praze a okolí (do vzdálenosti 20 km od hranic města).

Typ služby, kterou u konkrétních vozidel nabízíme, najdete v detailu nabídky každého vozidla

Co je MOBILITA Smart

Mobilita Smart je příplatková služba, se kterou budete moci využívat dodatečné služby náhradního vozu, který od nás obdržíte ve stejné či nižší kategorii vašeho pronajatého vozu a to v případě, kdy bude Váš pronajatý vůz nepojízdný nebo nezpůsobilý pro jízdu na pozemních komunikacích po dopravní nehodě nebo v případě garanční/záruční opravy. Náhradní vůz Vám v rámci této služby přistavíme na území ČR a to do 1 pracovního dne od obdržení informace o škodě. Zároveň si od Vás následně náhradní vůz opět stáhneme zpět.
Máte-li však pronajatý vůz na pravidelné servisní prohlídce, na to se možnost využití náhradního vozu nevztahuje.

Co je mottem naší společnosti? Jednoduše! Kvalitně! Rychle!

Slogan vystihuje naši podstatu fungování ve vztahu k našim klientům.
Jednoduše - naše nabídka vozidel je jednoduchá na orientaci tj. vozidla máme jasně definovaná, s dopředu jasnou a pevnou cenou měsíčního nájmu.
Kvalitně - Vaši poptávku nepředáváme dále leasingové společnosti, smluvní vztah uzavíráte přímo s námi. Tedy veškeré schvalovací procesy obchodního případu si provádíme my a jsme tak schopni zajistit rychlou zpětnou reakci.
Rychle - všechna vozidla v naší nabídce jsou vyrobená, většinou i skladová. Nejsou-li skladová, umíme díky zázemí naší mezinárodní krátkodobé půjčovny nabídnou dostupnou alternativu na překlenutí doby dodání nového vozu. A protože si děláme scoring Vašeho obchodního případu my (viz slogan Kvalitně), jsme schopni Vás předat v rámci několika málo dnů a v některých případech i hodin.

Ceny

Ceny jsou uváděny jako měsíční částky za nájem bez DPH, resp. vč. DPH.

Jaké jsou termíny dodání vozů?

U služby SMART jsou všechny vozy v nabídce skladem. Dodání vozů je tedy možné v rámci několika dnů (nejobvykleji 10-15 pracovních dnů), v některých případech i hodin.
U služby PREMIUM je naše nabídka postavena na individuálním přístupu, tedy i termíny dodání jsou individuální. Našim klientům tak dodáváme vozidla dle předchozí domluvy. A jestli zrovna potřebujete vozidlo dříve, rádi Vám vyjdeme vstříc jiným dočasným vozidlem z naší široké flotily vozů EUROPCAR určených pro krátkodobé půjčování. A jakmile bude Vámi vybraný vůz k dispozici, vůz Vám vyměníme.

Kdo si může vůz u nás najmout?

Vozidlo si u nás může najmout právnická osoba, fyzická osoba - podnikatel i fyzická osoba - občan. Vždy však musíte mít sídlo společnosti, místo podnikání resp. trvalý pobyt v České republice.

Můžu si vzít vozidlo na kratší dobu než je uvedeno?

U služby SMART bohužel nikoliv, vždy je smlouva o nájmu uzavřena na celou délku uvedenou v nabídce.
U služby PREMIUM je možné smlouvu předčasně bez udání důvodu vypovědět s výpovědní lhůtou 14 dní. V tomto případě Vás však budeme muset požádat o kompenzaci ve výši jednoho měsíčního nájmu na částečné krytí vyvstalých nákladů.

Plánuji si vzít hypotéku, mohu si vzít u vás najmout vůz, aniž by se mi zhoršila bonita?

Ano, můžete, v případě, že projdete našim interním scoringem. U nás neprovádíme zápisy do bankovního či nebankovního registru, tudíž neovlivníme Vaši bonitu u "kamenných" finančních institucí.

Skládá se u vás nějaká nevratná kauce?

U nás se nevratná kauce neskládá. Vybíráme u nás kauci vratnou, která slouží pro krytí případných splatných pohledávek. 

Musím si převzít vůz osobně?

Samozřejmě bychom Vás rádi poznali osobně :-), ale pro převzetí můžete písemně zmocnit třetí osobu. Plnou moc však potřebujeme mít úředně ověřenou.

Musím vrátit vůz v místě, kde jsem si ho převzal?

Pakliže jste se nerozhodli s námi pokračovat, před vrácením vozu Vás budeme cca 14 dní předem kontaktovat, abychom se domluvili na dalším postupu a i na místě vrácení (Praha, Ostrava). 
U služby PREMIUM si vůz samozřejmě vyzvedneme na předem domluveném místě (Praha a okolí) a čase.